با سلام  خدمت شما دانش آموزان عزیز خوشحالیم که در خدمت شما عزیزان هستیم با نرم افزار برنامه ریزی هوشمند گروه آموزشی اوج دانش که همواره پیشگام در خدمت رسانی به دانش آموزان این مرز و بوم است و برنامه ریزی هوشمند نیز برای اولین بار در ایران به کمک شما عزیزان آمده تا بتواند گامی بزرگ در برنامه ریزی تحصیلی در کشور بردارد که بتواند همواره به هدف اصلی خود یعنی عدالت آموزشی در کل کشور است برسد.

برای چی ما به برنامه ریزی هوشمند احتیاج داریم؟

1- از اولین فواید برنامه ریزی هوشمند درسی

سازماندهی کردن برنامه ریزی درسی است، در حالت عادی ممکن است ما گیج شویم و برنامه ریزی درسی را اجرا نکنیم ولی زمانی که برنامه ریزی هوشمند و انتخاب می کنیم، ربات برنامه ریزی برای ما اولویت بندی می کند و ابتدا دروسی که ضعیف هستیم مطالعه میکنیم و سپس به دروسی که قوی هستیم میرسیم و با نحوه درست و صحیح مطالعه نقاط ضعف خود را از بین می بریم.

در این حالت فکر ما فقط متمرکز روی یک هدف است، درست مانند زمانی که یک ذره بین را جلوی نور خورشید گرفته ایم و می خواهیم آتش درست کنیم، ذره بین نور پراکنده خورشید را متمرکز کرده و به آن قدرت افروختن می دهد، برنامه ریزی هوشمند هم دقیقا همین کار را با افکار ما انجام می دهد و به آنها قدرت می بخشد و اجازه نمی دهد نیروی آن پراکنده شود.

دریافت برنامه ریزی هوشمند کنکور و درسی 👇👇👇👇

فرم برنامه ریزی هوشمند

2- از دومین فواید برنامه ریزی هوشمند درسی

مشاوران ما تمامی منابع آموزشی را در اختیار شما قرار می دهند و شما در کمترین زمان ممکن بیشترین دروس را مطالعه می کنید.

منابع و امکانات ما محدود است و اگر آن را به درستی خرج نکنیم ممکن است آنها را برای همیشه از دست بدهیم و دیگر نتوانیم به اهدافی که دوست داریم و لایق آن هستیم، برسیم، مثلا یکی از منابع محدود زمان است، اگر ما در هنگام جوانی این منبع باارزش را هدر بدهیم شاید در هنگام میان سالی توانایی خیلی کارها را نداشته باشیم و به ناچار باید از خیلی از اهداف مان چشم پوشی کنیم.

دریافت برنامه ریزی هوشمند کنکور و درسی👇👇👇👇

فرم برنامه ریزی هوشمند

3- از سومین فواید برنامه ریزی هوشمند درسی

پشتیبانی رتبه برتر به صورت 24 ساعته که در کمترین زمان ممکن مشکل آموزشی شما را بر طرف می کنند

4- از چهارمین فواید برنامه ریزی هوشمند درسی
آزمون آنلاین مجازی که به شما کمک می‌کند که طی هر دوره آموزشی پیشرفت های خود را مشاهده کنید و همواره امید به موفقیت داشته باشید

دریافت برنامه ریزی هوشمند کنکور و درسی👇👇👇👇

فرم برنامه ریزی هوشمند

5- از پنجمین فواید برنامه ریزی هوشمند درسی

قیمت بسیار پایین و ویژه به دلیل هوشمند بودن و رباتیک بودن برنامه که درصد خطای انسانی را به صفر نزدیک می کند.

دریافت برنامه ریزی هوشمند کنکور و درسی👇👇👇👇

فرم برنامه ریزی هوشمند

ما باید بدانیم که منابع و امکاناتمان نامحدود نیست، اگر مسیر را اشتباه برویم ممکن است روزها، ماه ها و حتی سال ها زمان و انرژی نیاز باشد تا آن را جبران کنیم، اما با یادگیری مهارت برنامه ریزی می توانیم جلوی خیلی از ضررها را گرفت و امکان رسیدن به موفقیت ها و دستاوردهای بیشتر را فراهم کرد.

موسسه آموزشی اوج دانش اولین موسسه آموزشی هوشمند در ایران افتخار دارد که از بدو تاسیس همواره پشتیبان دانش آموزان این مرز و بوم بوده با ربات هوشمند برنامه ریزی تحصیلی که همواره شاهد رتبه برتر شدن دانش آموزان این آموزشگاه مجازی است

دریافت برنامه ریزی هوشمند کنکور و درسی👇👇👇👇

فرم برنامه ریزی هوشمند

🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱

با توجّه به اشباع شدن دانش آموزان عزیز از منابع آموزشی مثل کتاب درسی، فیلم آموزشی، کلاس های درسی و…. نبود یک سیستم برای ارائه یک برنامه ریزی دقیق مطابق آخرین مطالب کتاب درسی و روش های روز مشاوره تحصیلی همواره به چشم میخورد زیرا برنامه ریزی درسی مهمترین فاز موفقیت در کنکور و امتحانات نهایی است.

سرانجام با یاری خداوند متعال و ۳ سال تلاش شبانه روزی تیم آموزشی اوج دانش موفق به طراحی ربات هوشمندی شده اند که قادر به ارسال :

۱:برنامه ریزی هوشمند شخصی سازی شده
۲:منابع آموزشی
۳:کلاس مشاوره تحصیلی آنلاین
۴:کلاس درس آنلاین
۵: پشتیبانی تحصیلی توسط روانشناس
۶:ارائه آزمون آنلاین درسی
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

دریافت برنامه ریزی هوشمند کنکور و درسی👇👇👇👇

فرم برنامه ریزی هوشمند

مزیت های ربات هوشمند اوج دانش
نسبت به مشاورین حضوری

1⃣ارسال برنامه ریزی شخصی سازی شده توسط ربات هوشمند اوج دانش

((توجه فرمایید که مشاورین حضوری هيچگاه به دانش آموز برنامه شخصی سازی شده ارسال نمیکنند و ممکن است که برنامه شما دانش آموز گرامی با دانش آموز دیگری تداخل داشته باشد))

2️⃣پشتیبانی فعال و ۲۴ ساعته ربات هوشمند اوج دانش توسط برترین مشاوران کنکور ایران

3⃣ارسال برنامه ریزی بر اساس آزمون های موسسات آموزشی
((مانند قلم چی، گاج،سنجش و………..))

4⃣برنامه ریزی درسی فاقد هرگونه خطای انسانی

5⃣ارائه کلاس مشاوره آنلاین

6️⃣ ارائه کلاس درس آنلاین توسط برترین اساتید کنکور

7⃣قیمت بسیار پایین نسبت به مشاورین حضوری

✨✨

دریافت برنامه ریزی هوشمند کنکور و درسی👇👇👇👇

فرم برنامه ریزی هوشمند

امکانات پک های آموزشی :

1: برنامه ریزی هوشمند شخصی سازی شده

2:پشتیبان انلاین

3:منابع اموزشی

4:آزمون انلاین

5:سوالات پیش بینی شده

(توجه کنید منابع شامل فیلم اموزشی ,جزوه,پی دی اف است)

🌟Instagram: ojedanesh.ir
🌠Telegram :https://t.me/ojedansh

 


پادکست معرفی برنامه ریزی اوج دانش

اگر در باز شدن پادکست معرفی اوج دانش با مشکل مواجه شدید می توانید آن را از لینک زیر به طور مستقیم دانلود کنید.

 

1. مشاوره تحصیلی هوشمند بر اساس توانایی های ذهنی، روحی و روانی شما

2. پشتیبانی تحصیلی تا روز کنکور 📊

3. ارسال منابع ویژه کنکوری 📙📘📗

4. ارسال نکات انگیزشی و هدایت شما💪

و ده ها امکانات آموزشی دیگر🤩🤩🤩

 

برنامه ریزی هوشمند

برنامه ریزی هوشمند اوج دانش یک نرم افزار فوق پیشرفته است که دارای سه بخش است که به دانش آموزان مقاطع دبیرستان و کنکور طبق توانایی های فردی ذهنی-جسمی وبا توجه به روحیات هر شخص برنامه ی درسی خواهد داد. تفاوت اصلی این برنامه با برنامه های مشاورین کنکور این است کاملا مخصوص شما نوشته شده است با توجه به فرم مشاوره ایی که پر میکنید و هزینه این برنامه نسبت به برنامه هایی که مشاوران کنکوری میدهند پایین تر است با توجه به این که کاملا هوشمند است و عوامل انسانی در آن دخیل نیستند به همین دلیل نسبت دیگر برنامه ها قیمتی پایین تر دارد با توجه به سیستم هوشمند سایت اوج دانش که در آن برای سه نوع دانش آموز برنامه تحصیلی داده می شود.

اهمیت مشاور تحصیلی در موفقیت شما بسیار مهم است زیرا در مثلث موفقیت کنکور بحث مشاوره به شدت مهم است زیرا هميشه یک راهنما نیاز است تا شما را به سوی هدف راهنمایی کند که ربات هوشمند اوج دانش این کار را به خوبی انجام میدهد و در مباحث منابع درسی وانگیزشی نیز به شما کمک میکند و یک مشاور همراه همیشه و هر ثانیه شما را پشتیبانی می‌کند تا به یک رتبه برتر کنکور و یک دانش آموز ممتاز تبدیل شوید و به هر آنچه که می خواهید دست پیدا کنید.

 

دانش آموزان محترم

لطفا شماره تلفنی را وارد کنید

که دارای حساب کاربری تلگرام باشد و

حتما به قسمت گفتگو آنلاین اوج دانش مراجعه فرمایید.

 

← قسمت اول : دانش آموزان کنکور

← قسمت دوم: دانش آموزان دبیرستان

← قسمت سوم :دانش آموزان شب امتحانی

 

قسمت اول: دانش آموزان کنکور

در این قسمت به دانش آموزان کنکوری برنامه ویژه کنکور داده می شود که همانند یک رتبه برتر درس بخوانند و موفق شوند این ربات هوشمند  با توجه به شرایط درسی و روحی و روانی شما برنامه روزانه خواهد داد برنامه ایی که حتی تا ۷ روز مانده به کنکور به شما کمک میکند که کل منابع کنکوری را کامل بخوانید.

کافی است برای دریافت برنامه هوشمند فرم زیر را پر کنید تا مشاور هوشمند اوج دانش به برسی عملکرد ذهنی شما بپردازد و برنامه ویژه شما را ارسال کند.

[/vc_column][/vc_row]

قسمت دوم: دانش آموزان دبیرستان 

با توجه به این که در مقطع دبیرستان حجم سنگینی از مطالب وجود دارد و دانش آموزان نمی توانند همانند گذشته تنها به شب امتحان خواندن اکتفا کنند چون درس ها سخت و سنگین هستند به همین دلیل دانش آموزان باید روزانه طبق برنامه معینی که به دانش آموزان کمک میکند در عرض ۳ ماه کل منابع سال تحصیلی خود را بخوانند و تست بزنند و هم بتوانند در امتحانات مدرسه موفق باشند و هم در کنکور کافی است برای دریافت برنامه فرم زیر را پر کنید.

قسمت سوم :دانش آموزان شب امتحانی

این قسمت مخصوص دانش آموزان شب امتحانی است که آمادگی لازم برای امتحان را ندارند در این قسمت با پر کردن  فرم زیر گروه آموزشی اوج دانش به شما برنامه ویژه شب امتحانی را می دهد تا با کمک اون و درس نامه های اوج دانش بهترین نمره را در امتحان را بگیرند.